Tiedote: Raksa-messut peruttu koronaviruksen vuoksi

kylmakarki tiedottaa raksa messut peruttu

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Suomen hallitus on linjannut tänään, että kaikki yli 500 henkilön tapahtumat tulisi perua tai siirtää olemassa olevan koronavirustilanteen vuoksi. Näin ollen myös Raksa 2020 -messut, joille Kylmäkärjen oli määrä osallistua, siirretään pidettäväksi tulevana syksynä.

Messujärjestäjä ohjeistaa ennakkolipun ostaneita olemaan yhteydessä Lippu.fi kuluttajapalveluun +358 (0)600 39 3949 tai sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@lippu.fi

Kiitämme kaikkia messuosallistumistamme kohtaan osoittamasta kiinnostuksesta ja tiedotamme mahdollisesti myöhemmin järjestettävistä messuista tuonnempana.

Lisätietoja hallituksen suosituksista yleisötapahtumia koskien

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”17446″ img_size=”large”][/vc_column][/vc_row]

Kylmäkärki messuilee Nivalassa

Nivalan maatalouspitäjässä järjestetään 19.-20.8. maatalousnäyttely, jossa ohjelmaa löytyy kaikenikäisille. Tapahtumassa järjestetään työnäytöksiä, keskustelua suomalaisen maatalouden tulevaisuudesta ja sen merkityksestä huoltovarmuudelle sekä infoa maatilojen mahdollisuuksista uusiutuvan energian tuottamisessa.